day 28 : 10 ways to win your heart

SEPULUH?!
oh man.. banyak kot.
haha part ni memang tak reti sangatlah.
serius tak tau.
tapi saya tryla ye.

pertama: bagi perut saya kenyang. haha. angkut saya pergi makan roti canai mamak pun okeh. kalau takde mase takpe. bagi saya coklat ke, gula-gula ke. asalkan makanan. takde masalah punye. kalau bunga, saya tak layan. saya bukan kambing oh. saya tak boleh makan bunga. eh tapi kalau nak bagi, saya terima dengan hati terbuka. =)

kedua: bila saya cakap, awak kena dengar. walaupun cerita saya bosan macam ntah hape-hape je kan. tapi kena jugak dengar. haha. at least saya takdelah acting like i am a queen, so i want to control u bebeh. no no no. i am not that type of lady.

ketiga: senyum selalu. saya paling menyampah kalau saya nak beli makanan, pastu budak yang jaga kaunter tu ke, atau budak yang tukang buat makanan tu tak reti nak senyum. muke kelat semacam. monyok macam kat rumah takde air, pastu nak pergi kerja tak dapat mandi kan. kalau lelaki, saya fahamlah kenapa die tak senyum. kalau die senyum, belum tentu saya balas dengan ikhlas. haha. memang sumpah, lepas tu takkan datang lagi beli makanan kat situ. pangkah terus.

keempat: emm.. emm.. dah tak tau weh. emm.. selalu berterima kasih. bukan susah sangat nak sebut kan? orang berbudi, kite berbahasa. betul tak?

kelima: jangan hipokrit. kalau tak suka, cakap je. kalau saya comot pun, cakap je. saya takde masalah. kalau tak cantik pun, cakap je. terus-terang. kan senang macam tu.

keenam: emmm.. say sorry kot?! kalau buat salah, minta maaf. tak kisahlah kesalahan yang ke berapa ratus juta kali pun. kalau awak sudi minta maaf, insyaAllah saya pun rela hati memaafkan awak.

ketujuh: jangan merokok. sebab saya kurang selesa dengan asap rokok.

kelapan: oh maaflah. saya dah tak reti. okeh. saya surrender eh. saya dah tak taulah ape lagi. serius!! bai~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments :

Anis izyan Abd Rahman said...

anis pling suke pertama keenam dan kelapas , kesembilan jugak , eeiiyh , tak de 9 la,,
hihii ,
comeelll la oshinz nieh !!

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

Anis izyan Abd Rahman:
eh?! sembilan?! nggak ada dong sembilan itu.

euuwww.. mane ade comel. silap ni.