day 1: one confession

kalau orang tak reti main bola kite panggil die kaki bangku.
kalau orang tak reti main bowling boleh tak kite panggil die tangan meja?
hehehe.
kalau anda setuju, anda boleh panggil saya si tangan meja.
sebab saya tak reti main bowling.
saya lagi teruja nak belajar main snooker daripada bowling.
nanti bolehlah lawan dengan en. pakwe.
sape kalah kena belanje cheesecake.
ehehe.
boleh tak macamtu?
ok lah bai~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 comments :

HERNANIE said...

hahha. i pun tak reti sgt men boling. asyik msk longkang aje. hhahaha

Sophie Al-yahya said...

takyah risau laaa...ramai je yg tak pandai main bowling..mcm Sophie jgk.. (-_-')

aDieyZa said...

zana pun x pandai main bowling.. separuh dr game masuk longkang.. tp nak main jugak...hihihi..