1 2 3 pose!

saya suka kombinasi warna macam kat bawah ni:
warna purple dia sangat menyerlah kan?
wah, i loiiikkkeeee~
purple+pink+gold+champagne
eh ye ke tu warna champagne? ke cream?
hish.. abaikanlah. yang penting cantik!

ini posing america's next top model kah?
apa di atas yaw!

ini pulak posing sehati berdansa!
eh.. tapi sorang tu takde pasangan lah pulak?
ah takpe takpe tu kite kire macam pengacara rancangan.
instead of feeling romantic merpati dua sejoli, kite pose la secara berjemaah macamni.
baru meriah, kan?

punggah cepat.. terbang ke bulan sekarang!
haha.
gambar ni membuat saya tersenyum sorang-sorang tau.

close to nature.
cha-ir enough tak?

here is the photographer!
she is a wanita.
nama beliau anna-rina.
anna cakap: wedding coverage begins at RM2300 for half day packages.
ha mengerti?

skodeng lebih kat anna-rina photography
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 comments :

| RoziAhmad | said...

suka tengok org amik gambar..
macam2 pose..

Ini Raha said...

cantik combination color baju dia =)

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

| RoziAhmad |:
a'ah. cepat berlatih posing sekarang. nanti tak kekok bile nak posing depan photographer.

Ini Raha:
yes.. cantik tau. sebab warne ungu tu naik sangat. =)