inspirasi

saya suka berkawan dengan orang-orang yang dewasa. sebab saya akan dapat kesedaran tentang susahnya menjadi dewasa. haha. betul kan? orang dewasa kena fikir banyak benda. tapi saya jenis tak memilih kawan. senang kata, dalam dunia blog ni, saya tak memilih bulu. semua blog saya terjah. tak kira tua ke muda.

dan lately saya suka melawat blog-blog bakal pengantin. bakal pengantin sekarang dah maju okeh. sudah ada blog! daripada mereka saya dapat ilmu. macam-macam ilmu. daripada sekecil-kecil perkara macam tutorial DIY sehingga perkara yang besar-besar macam bajet perkahwinan ke atau vendor mana yang highly recommended atau kedai cincin mana yang tak patut anda terjah sebab mau untung lebih. hihihi. majoriti bride-to-be atau mantan pengantin akan provide banyak info sampai kadang-kadang saya kena copy paste info dalam microsoft word. takut terlupa di kemudian hari.

antara beberapa blog yang menjadi sumber info saya adalah:




sis yanie
*tapi kan, tetibe saya tak boleh akses blog sis yanie*

dua daripada mereka di atas adalah surirumah. dan mereka semua buat bisnes sendiri. miss x dengan theweddingheaven, sis nahwal ada FierNawal studio, sis lynda pula menguruskan Creative by Lynda, sis yanie dengan emm kalau tak silap saya thecraftportion kot.

ok bai.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 comments :

lovelyadibah said...

yanie rasa nyer dier privatekan blog dier:)

amal salleh said...

mau bisnes gk la :)

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

kenapa i xdak dalam senarai??;( *merajuk muncung2 mulut tunggu u pujok!

oshinz said...

lovelyadibah:
oh ye ke? alamak.. sis yanie merajuk ke? hihihi. ingatkan kite sorang je tak bleh masuk blog die.

cheQmOomOo:
ha kan? jadi bos. best kot. sendri bos, sendri jugakla yang jadi kuli. senang cerita.

SyAfaWaNi ♥‿♥:
haha. sebab u bukan bakal pengantin dear oit. alololo.. nasib baik tak hentak-hentak kaki. kalo tak retak dinding bilik i.

Reen Tart Nenas said...

untung menjadi insan kreatif kan?

Miss X THOUGHT OF THE DAY said...

awwwwwwwwwwwwwwwww u're so sweet! thank you oshhhh. muahx!

oshinz said...

Reen Tart Nenas:
kan???? kite ni tangan kejung yang amat. idea pun slalu kontang. cheit..

Miss X:
hehehehehe. u are welcome sis!!!! *hugs*