bertukar lutsinar

ehem.. awak perasan tak? *senyum* emm.. perasan tak kite dah tukar kite punye kepala. ihiks.. bukan kepala kite lah. tapi kepala blog. *senyum lebar* yelah yelah.. yang ni pun tak cantik. hehe. tau dah. tau dah. tak yah cakap.

ni header lama.
ada kasut merah comel dan carpet hijau.

kite tukar kepada yang baru.

header lutsinar yaw!!
simple and matured.
kahkahkah.
okehlah. okehlah. simple je. tak matured pun.
haha.
ok bai!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 comments :

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

eh eh..haha..ni yg gigih dok buat semalam yawww..kui3

fyna said...

alololo...da tomey2 da tue...
:)




jom singgah n follow belog fyna..
http://inibelogfyna.blogspot.com/

jooleata said...

OSH! itu sangat cantik dan innovative okeyh.. hihi..

:D

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

SyAfaWaNi ♥‿♥:
pinau mate weh. dah lah bunguk photoshop, tapi gigih nak jugak oh. try and error banyak kali okeh. bab tak boleh blah bile nak wat callout shape tu. benda simple pun i blur. so hasilnya, simple je. tak marvelous pun.

fyna:
ihiks.. takde la beb. ni cuba-cuba je. mau yang simple sajork. anyway, thanks eh follow.

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

jooleata:
apekah?! *blushing* pic pempuan tu cilok kat internet. yang lain2 tu baru buat sendiri. pening lalat mengadap. ehehe. =)

tia said...

wah! pandai buat sndiri.
klu tia haram nk buat! =.='

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

tia:
hehehe. tu pun korek-korek tutorial dari hudhudpunyablog. tia pun patut cuba buat sendiri. =)