selamat pagi cinta


gile ke ape minah oshinz ni da tak reti petang ke pagi?! woopsieee.. bukan gile ke mereng tapi baru je pas layan movie 'Selamat Pagi Cinta' kat youtube. tula psl tajuk entry camtu. bukan salah time ke ape.. actually masuk ni da tiga kali tgk movie ni. suke dengar puisi n bunyi gesekan violin tu. menusuk beb.. pastu oshinz suke mase part ilham lambung duit nak decide kawin ngan julia.. even tak masuk akal tapi cam sweet je. pasni nak layan movie 'Sepi' plak.. jom ah join tgk sesame kat youtube.. hehehe..

-Puisi Cinta-
ke kiri ku buntu..
ke hutan ku hilang..
ke timur ku kosong..
aku terus bosan dan tertekan..
seperti waktu yang terus saja meninggalkan..
aku jauh ke dasar kerak bumi yang belum pernah diterokai..
warna ku rindu..
jiwa ku biru..
menunggu cintaku umpama si buta..
yang melihat syurga..
umpama lampu yang mempunyai hitam..
lalu menunggu aku terus..
kini malam tiba lagi kerana tinggalkan cahaya matahari dibebankan..
dengan bunyi rintisan hujan..
seperti mahu saja aku mengejar..
gunung yang besarnya tidak terdakap..
seperti itu jugalah rindu aku pada..
kini harus aku terus menunggu..
atau hilang saja aku di lautan luas..

"lebih dari suka hampir kepada sayang.."

"cinta yg mahal itu tak perlu dilafazkan
cinta yg agung itu adalah satu pengorbanan
tak ramai orang yg sanggup berkorban kpd org yg dicintai..
jadi pilihlah yang terbaik untukmu."

"we have to stick together all the time.."


ehem ehem..
ade sesape ke copy puisi kat atas tu?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments :

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

uhuk3! cik oshinz i nih jiwang karat..hehehe..em tp memg ok je ceta tu..sedeyyyy wehh..huhu..bley je sesuke ati bab2 kawen tentukan ngan duit syiling..perghhh..haha

oshinz said...

eh misz wani nape terbatuk2 ni? ewah.. mane de kite jiwang.
mmg puisi tu best..

p/s:jgn lupe makan ubat batuk ye.