hahaha mane ade

lately, saya sangat lambat dalam proses membalas komen,
memang ade niat nak balas komen kamu semua,
tapi kurang sempat la pulak.
so sorry..

cerita pasal komen ni,
sis ✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ tanya pasal entri persiapan kawen.
tergelak hahaha la saya.
bila masa pulak la saya nak kawen.
nak bersiapbagai ape kes?
tabung ayam saya tu pun belum penuh lagi.
saya cume berminat cari info je.
feeling-feeling B2B la konon.
padahal belum lagi ke arah itu.
tapi takpe..
oleh kerana sis yanie da tanye kan.
nanti saya fikirkan ye sis..

okeh nak pegi cari ilham sekarang. bai~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 comments :

dafFodiLs (",) said...

yela,da review banyak sgt kan,so mne tak orang fikir ke arah itu...ha cepat2 la ye sis,i'm waiting 4 ur nasi minyak..hehehe

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

hahahahahaha..nak gelak guling2 je weh!
bole? muahaha

❤ Cik Ain ❤ said...

laa, ain pon igt kamu B2B... owh, begitu upenye... hehe. ok2. xslh fhm da

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

alamak...nama ku di situ

hehehhehe malu ai

✿(^^,)✿

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

dafFodiLs (",):
kahkahkah.. nanti dulu la yang. fulusnya belum cukup dong.

SyAfaWaNi ♥‿♥:
gulingla u sampai paris sane. i tak kesah.

❤ Cik Ain ❤:
ehehehe. ye la macam tu. takde rezeki lagi.

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿:
*blushing* ehehe. u ke i yang blushing ni?