carta hati


lalu cinta kita bermula
dari mata turun ke jiwa
dari teman menjadi cinta
dan berjanji untuk setia
sehidup semati kita
menjanjikan bahagia
untuk kita berdua selamanya
jangan engkau jangan pergi
jangan tinggalku sendiri
jangan tinggalkan carta hati
kau janjikan bahagia
ku janji kau tak terluka
teruslah berada di carta hati kita
-najwa latif-

p/s: suara die sedap kottttt??!!!!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 comments :

black_mel said...

nice...dh macam musim artis youtube skrng nih...;)

nora said...

nyampah

kat ofice tak leh bukak youtube

Alaa...nak cute ckit pun tak leh

Liyana Lunia. said...

sangat ketagih dengan suara dia skrggggg !

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

black_mel:
a'ah kan. senang nak promote diri sekarang ni.=)

nora:
ihiks. ye ke? takpe, kat umah boleh dengar ye.

Liyana Lunia.:
a'ah kan? kecik2 tapi dah pandai main gitar. jeles oh.