do u aware about it?

wahwahwah..
buat entri pos soalan plak.
macam la ade follower tegar yang akan perasan setiap perubahan kat belog ni.
haha.. perasan!

okeh.. okeh.
tau dah.
memang takde follower yang perasan kewujudan new ticker ni:


hey.. tengokla tengok..
tinggal satu tahun, tujuh bulan, tiga minggu dan 5 hari lagi.
untuk saya berc.u.t.i. 
oshinz kasi ulangsuara okeh..
.B.E.R.C.U.T.I.
  
bercuti jenis apekah ini sampai kena tunggu setaun lebih?
gempak sangat ke percutian kali ni?
adakah tuan belog akan benar-benar bercuti?

eh, ini bukan setakat gimik je okeh.
memang tengah counting the days..
kite same-same tengok..
ape akan jadi bile angka 1735 itu bertukar menjadi 0000.
so just wait guys~

tak sabar
&
berdebar
[O.o]
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 comments :

Fifi Rahmat said...

cuti kawen? ngeeee

makdara terdiva said...

cuti kawin kah????? :)

helena's said...

abis belaja..mungkin..bebas..haha

[z@ck] said...

tunang? kahwin?
wah wah wah.
jgn lupa jemput naa

syafawani said...

haha..i kena wat kalender tggu bulan OGOS kot..haha..percutian yang indah, mungkin..who knows??hik3

al-lavendari said...

ni memang nak bercuti sakan ni !!

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

Fifi Rahmat:
amboi cik fifi ni.. laju je komen bab kawen kawen. haha.. takpe takpe. kan dah suro tunggu ape jadi nanti. kena la tunggu. mane bleh bagitau.

makdara terdiva:
uish.. apekah kak oi?!! duit belum cukup lagi ni.

helena's:
yeay.. freedom memang sangat syiok!! tak sabar nak bebas dari buku. seksa!

[z@ck]:
kehkehkeh.. ko sanggup datang ke beb? nanti la kalo aku kawen insyaAllah aku jemput ko. jangan tak datang plak eh.

syafawani:
u jangan lupe kire hari gak eh. mane tau kot i angkut u skali pegi meronggeng bercuti sakan. u tunggu tau!

al-lavendari:
ye.. sakan yang amat sangat. haha.. tu pun kalo cukup duitnye.

0sh!Nz d' sen0r!ta said...
This comment has been removed by the author.