untuk kamu


first time dengar lagu ni dalam ombak rindu, serius bermati-matian ingat lagu ini maya karin yang nyanyi. persis suara maya karin okeh. tapi.. haha. bukanlah! hafiz yang nyanyi. i was like.. emmmppphhhhhh. seriously?! why his voice tiba-tiba macam maya karin ha? haih.. sengaja nak tipu saya lah tu. hehe.
raut wajah . mendamaikan . dan sesuci . selembut hatimu . sinar mata . mempersona . bagai gugur seluruh jantungku . aku ingin engkau tahu . cinta aku satu . tercipta buat dirimu . hanya untuk kamu . aku ingin engkau tahu . cinta aku satu . tercipta buat dirimu . hanya untuk kamu . -hafiz-
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 comments :

Kun said...

arh. codeh.. :(

sedih. sedih. sedih. huhu cengeng ni tgk ombak rindu...meruntun jiwa. lagu best,

♥Nur Ayuni Khalib said...

best kan ombak rindu..menyayat hati *betul ke ayat*

Syuhada Nasya said...

tak berpelung nk tgok ombakrindu lg .. :( nk tenok :(

Cik Amni said...

tak nak tengok ombak rindu. tak nak tengok. tak nak tengok. hahahaha..

~ NANA ~ said...

waaaa suka lagu ni! sedih :(