as simple as

.
.
.

 THIS.....!!!!!

love love love.

less is more, right?

kalau ditanya saya, saya prefer kad yang macam kat atas ni.
bukan nak feeling orang putih sangat.
tapi emmmmpphhhhh..

sejujurnya, setiap kali saya terima kad jemputan.
saya akan terus tengok siapa bakal raja dan ratu dan lokasi majlis.
kalau tak tahu sangat, akan tengok map.
that's all.

saya ada baca satu artikel ni.. tapi tak ingat dekat mana. maybe paper, maybe magazine.
penulis itu mengulas mengenai apa relevannya meletakkan doa dalam kad jemputan.
sebab kad jemputan itu tidak akan selamanya disimpan elok-elok.
mungkin akan di campak ke tong sampah.
dan kita tak tahu ke mana destinasi terakhir kad tersebut kan..
mungkin orang terpijak, mungkin juga dikencing anjing.
Allahu A'lam.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments :

Unknown said...

in all honesty, kad tu bukan hak milik org putih pun.setiap org boleh je wat kad macam tu and bukan bermakna dorang org barat. :)

yes, true as you wrote,less is more!
sebenarnya xsuka design hiasan yang terlampau banyak sampai lari fokus.

sama jugak kalau make up pompuan.punyalah letak bedak ke apa,i tak tau tapi terlebih lebih actually buat org laki rimas walaupun dikalangan geng2 perempuan, dorang rasa cantik.kiteorang rasa macam clown pun ada.

so,back to basic: less is more. :)

jangan marah,sekadar berkongsi pendapat.ho ho ho

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

ecece dah survey card dah nih...buleh p tempah dah kot kan..tapi kan i rasa kalau kad tu ada letak nama bridesmaid skali lagi umpphhh kann! bahaha