farahin lee

saya: awak, ally iskandar dah kahwin. lepas tu, isteri dia muda 13 tahun dari dia. muda kan?
dia: habislah ade orang tu frust menonggeng.
saya: empphh?! eit.. kite minat kat awak sorang je. mane ade minat orang lain. haha.
dia: eleleleh..
macam pinang dibelah dua!!

isteri ally iskandar ni ada blog. saya suka penulisan beliau. sebab beliau pandai menulis terutama sekali berkaitan agama. umurnya muda.. baru 23tahun. tapi penulisan beliau banyak memberi saya ilmu. takdelah macam belog saya yang banyak merepek ni. haha. jom sama-sama baca blog isteri ally iskandar ni: -kunfayakun-

ok bai!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 comments :

Cik Ecah said...

aik...baru je lepas membaca kat blog kunfayakun tuh hehhe

layann jugak baca setiap entry dia...orgnya merendah diri..
bertuah ally iskandar...

KaiZeN said...

suka jugak baca blog dia..banyak pengajaran...even duk kat korea,tapi gaya tulis macam org belajar kat mesir..oshem..

cik helena said...

cantik kan bini dia!muka lembut je :)

[z@ck] said...

btol.she comes with a good package. beauty with brain =)

Fina said...

x pe..bkn osinz sorang je yang merepek2 dalam blog..fina pon sama. :)

memang lumrah agaknya..