oh so damn sweet


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 comments :

e k i n ♥ y u s r i said...

setuju!

Amni said...

memang sgt2 sweeettttt.... Hari tu ajak amir men kayak.. Tapi dia berkeras tak nak.. Hahaha.. Sbb dia fobia air sejak mabuk laut masa p langkawi.. Tak bley la berangan nak buat aksi cam gambar ni.. Hehehe...



P/s : harga barang dari sjung kalau ke swk dan sabah mmg mahal sikit.. semua barang memang mcm tu.. Tak pasti kenapa.. Tp amni jual sama je sjung or swk/sabah even amni kat swk.. =)

Amni said...

dear, buat la acc twitter.. Hari tu ingatkan oshin yg tweet amni kat twitter.. Rupanya salah org.. Org tu guna nama oshin jugak.. Huhu..

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

cuba bayangkan u yang pegang pendayung...i yang pegang payung...wahhhh memang sangat maneh! romantikuss!
hahaha!