little appreciation


saya mahu ucapkan ribuan terima kasih kepada individu-individu yang support fantasticpieces.
eemmm maksud saya, pelanggan yang shopping di blogshop fantasticpieces.
ohhhoooiii perlu ke ulang dua kali fantasticpieces tu?
okeh, tak perlu. (-____-")
walaupun saya dan kawan saya, masih baru. ehem.. masih baby lagi dalam industri ini. haha.
dan walaupun stok yang ada tu kadang-kadang takdelah fantastic sangat pun.
dan walaupun ada je pakaian yang tidak menutup aurat.
ehem.. kami tidak fokus kepada pelanggan melayu sahaja.
orang cina ke india ke, semua kami raikan. kitakan satu malaysia.
*senyum*

terima kasih atas kepercayaan kamu wahai pelanggan.
terima kasih awak.
terima kasih kerana shopping di fantasticpieces.
terima kasihhhhhhh!!!!!
*terharu*
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments :

[z@ck] said...

lah.kedai hang ka tu? patut la promote sakan.aku ada berkenan satu jaket kat blog hang tu tapi bila buka balik dah hilang. huhuhu

oshinz said...

[z@ck]:
ala zack, baru nak cuba-cuba. untung sabut timbullah, untung batu tenggelam. tapi akan aku usahakan supaya lebih menyerlah. hehe.

kau lambat, benda tu habislah zack. takpe, nanti ade yang berkenan cepat2 grab okeh..