histeria betul

tadi bola. hehe. 

para juniors yang minat bola berkumpul di bilik tv tingkat tiga.

saya kira selipar yang ada tak sampai lima puluh pasang pun. tapi bila orang-orang ni menjerit, fuhlamak orang kat blok sebelah pun boleh dengar. dah macam histeria pulak. macam-macam stail mereka jerit. jerit sambil hentak-hetak kaki. jerit sambil tepuk-tepuk lantai. jerit bersahut-sahutan. hilang ayu terus.. haha. semangat gol dan gincu gitu.

eh tapi takpelah adik-adik. iols tak kisah.. ape yang penting malaysia dapat satu lagi emas.

harimau muda berjaya mengalahkan garuda. harimau lima, garuda empat.

cayalah skuad malaysia!!

oleh kerana malaysia sudah menang.. mari kita layan satu lagu bola.


lagu harimau muda belum ada, so kita layan lagu selamanya harimau malaya.
harimau muda kan harimau malaysia juga.
akhir kata dari saya, majulah sukan untuk negara.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments :

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

no more pecel lele..lapaq garuda penyet plak weh! haha..emm tu u xtgk i bersorak kat umah lagi weh..kitorg sakan punya! padahal ada 4 org ja..tapi sorak mcm 40 org..sempoiii! hahaha

aTy _faRed~ said...

yang 2 orang tengok pon dah macam 20 orng..huhu