syomir izwa

selain rizalman, syaiful baharim, salikin sidek, man kajang, 
rizman ruzaini, hatta dolmat, zerry zamri..
ade lagi satu designers yang pada saya-hebat la dia ni.
*haha.. ade ke fashion designers yang tak reti nak buat hati perempuan cair bila tengok baju cantek?*

nama fashion designer tu ialah syomir izwa.
beliau dah banyak design baju brides.
harga pun boleh tahan...
*tarik nafas dalam-dalam*
ade lah dalam satu ribu plus plus dan plus.
oh maksudnye.. satu ribu ke atas lah tu.
[-.-"]
jika mahal, tapi puas hati dengan rekaan tu.. mesti akan rasa puas hati seumur hidup kan?

okeh.. mari kita fokus pada baju pengantin perempuan ya.

[gambar satu]
credit to: mrs. tahirah
anggaran: rm 1.5k plusplus

[gambar dua]
credit to: syomir izwa
anggaran: rm 3k plusplus

[gambar tiga]
credit to: syomir izwa
anggaran: rm 2k plusplus

[gambar empat]
credit to: syomir izwa
anggaran: rm 3k plusplus

wah.. macam hebat boleh senaraikan anggaran pembelanjaan nak buat baju kat syomir izwa.
kalau saya kata saya pergi tanya syomir sendiri tu.. jangan percaya okeh.
sebab anggaran ni pun hasil korek-korek kat FB syomir tu.
gigih okeh.. walaupun saya takde FB.
naseb baik die tak private. kalo tak.. memang harapan la saya nak cari gali maklumat.

p/s:bajet semua macam cukup untuk kos makan selama setahun je. 
phew.. cungap weh nak kumpul duit camni.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 comments :

diana said...

mahal nye..
nak pakai sehari je tu,kena
puase setahun la gamak nye kan?
bukak posa minum air sejuk dengan biskut 4 segi je.

syafawani said...

haha..nak kawen grand2 sedia duit je..sume boleh maa..

NahWaL said...

baguih gak buat, santek di badan. cantik di mata. eh? haha.

nyesal mek tak buat tau.tapi biarla. mek redha.

tak tau apa motep komen nihaha

makdara TERDIVA said...

buat ala kadar asalkan berkat..pembaziran itu amalan syaitan..tapi lau ade duit lebih teringin gak nak buat..haha

MOFASAD said...

kalau gua, gua pakai zaman gua lagi.. baru stail design camtu

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

diana:
kalo mahal tapi hasilnye tiptop, ape salahnye kan? sehari sekali seumur hidup. kalo nak sewakan pas kawen pun bleh. bisnes tu..

syafawani:
tau takpe. no money no talk & no dream. haha.

NahWaL:
takpe sis.. baju asalkan cantik di badan dan puas ati. tak kire sape pun designer nye kan? ape ade hal..

makdara TERDIVA:
perempuan ni nafsu je lebih sis. kalo nak tu, sanggup buat ape je utk tunaikan impian. ehehe. untungla sape yang dapat sponsor tu.

MOFASAD:
hehehe.. nanti kasila bini pakai baju camni. baru meletop!