kind of addicted to..

wedding .s.t.u.f.f.s.
hahaha.
 serious!!
sebab semua benda related dengan wedding tu indah.
dari sekecik-kecik benda sampaila yang besar.
 sebab tu kadang-kadang ade je review pasal photographer la.. pasal videographer la.

saya review bukan bermakna saya akan kawen dalam masa terdekat ni.
dan bukan bermakna saya confirm akan hire mereka-mereka yang saya telah review ni.
bukan eh.. jangan pandai-pandai.
saya bukan anak seorang jutawan.
saya review sebab saya rase hasil kerja mereka hebat.
sebab tu saya share.
mane tahu satu hari nanti u guys perlukan info ni.



dan kepada followers,
*ececewah.. macamla ramai sangat followers*
saya nak bagitau ni.
blog ni kecelaruan minda.
maklumat dalam blog ni tak konsisten.
kejap story pasal study.
kejap story pasal kerja.
kejap lagi story pasal wedding stuffs.
almaklumla.. tuan belog kepala ting tong.
thehehe.. okeh bai~

ps: kalo ade uni yang offer course wedding planner.. gitau saya okeh? haha.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 comments :

zazahashim said...

aik...da x sabar nak kawen ke nie...heheh

ely mzz said...

pasal kek dan bunga tangan....
puan ely berminat ya....
ada sesapa cousin mahu kawin...nak mintak 2 benda ini....
insyallah saya akan bagi free je...
sebagai hadiah kawin anda....
hahahahahaa......
tapi cousin yang depan rumah aje....

.::WaNiE::. said...

course wedding planner?
eh ada ke

bunyi menarik haha cuba u try usulkan kat U ke kolej ke huhuh

Anonymous said...

bagus gak kalau buat N3 pasal macam2..x dela org boring.. :)

MOFASAD said...

tak kisah pon... kalau diorang minat blog lu.. diorang baca... kalau tak.. diorang tak baca...

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

hahaha..p kawen cepat u..lama dah ni i tunggu..adehh

| CikMatahari | said...

pale ting tong sbb wat persediaan nak kawen eh? eh? cepat la! cepat la! i tak sabar nak mkn nasi minyak u all ni.. wakakaka

Raihanna said...

hehheee... wedding planner...
ekekekkeke...
best2..
kalau singgah kat blog2 pakej perkahwinan ke ape2 kan..
mesti rai duduk situ lama gila..
hahahah...

Lassie H. said...

wah ! wedding planner ?

loti mukhtar said...

suka tengok barang kahwin jugak walaupun tak tau nak kahwin bila.dah angan2 nak pakai baku warna apa,design mcm mana, susur atur majlis mcm mana, bilik pengantin arghhhhhh mau kawen dong....

oshinz said...

♥z@z@♥:
haha.. ape pun perasaannye, tetap kena sabar gak. selagi tak abes study ni.. pendam saja.

ely mzz:
cess.. perlu ke? abes kalo adik sendri kena sponsor all out la kan? hehe.. *wink*

.::WaNiE::.:
nanti i try buat proposal. ehehe. u nak join?

makdara TERDIVA:
hehehe.. takut nanti syok sendri plak.

MOFASAD:
a.ah kan.. ape ade hal.

syafawani:
harap bersabar ye. i tak cukup fulus lagi.

| A N A K A H M A D |:
ehee.. nak nasi minyak anytime kitorang bleh blanje. jom ah.. roger je kat ne k.

Raihanna:
dahla dork lame gile, then berangan pun macam nak gile. ehehe. kan?

lassiegewdix:
yeappa! nape? tak boleh eh..

lotikus disarimankan:
ahaha.. sindrom perkahwinan kah? same la kite. sep sket!! haha. ape-ape pun kena bijak merancang kan? tu yang paling penting.