::tag from monall::

today, oshinz nak langsaikan utang tag..
tag dikirim daripada monall
she's one of my classmate ya.


::instructions::
  1. Go to your photos folder in your computer
  2. Go to the 6th folder of photos
  3. Go to the 6th picture in that folder
  4. Put the picture on your blog and description of it
  5. Invite six friends to join the challenge
  6. Link them in your blog and let them know they have been challenged

e'eh.. bunge? hehe.. actually oshinz tgh pegang hand bouquets la. this roses were belong to my cousin. pic ni diambil pade petang 2/05/08.. iaitu sehari sblom cousin oshinz kawen. sblm pengantin dpt pegang hand bouquets sendri, harusla bridesmaid yg rasmikan dulu.. nak buek camno? pengantin bz berinai kat umah.. so oshinz p la ringankan tulang ambik kat kdai. naseb baek cousin yg nak kawen, kalo tak takde la nak rajin2 camni. hehe.. sis ely n me bertanggungjwb utk pastikan bunga ni berada dlm keadaan yg baik coz sis ely sponsor bendealah ni.. ha.. ade sesape mao booking oshinz jd bridesmaid tak? hehehe.. anda akan diberi servis sebaik mungkin coz oshinz da ade pengalaman ni.

the next people will receive this tag:
  1. miss queen
  2. miss wanie
  3. miss daffodils
  4. mr t00feak
  5. miss koko
  6. miss peanut
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 comments :

ely said...

patutlah macam pernah nampak je bunga tu..
tapi tadi terlupa sekejap...
bunga ni macam pernah lihat..
bila baca blog baru teringat...
hahahaha...macamna boleh terlupa pasal bunga tu...

takpe nanti masa ko nak kahwin...
aku cari idea lagi untuk yang terbaik k..

0sh!Nz 0n da bL0ck said...

ely:
fius kat otak da tercabut la tu.
tak smpi 1taun pun cousin kite tu kawin da lupe..

okeh.. promise ek?
nnt kite tuntut jgn buat2 pengsan plak ye..
ha kumpul2la duit cecepat.
adikmu ini makin lame makin membeso..
hihihihi..

ely said...

satu hari seposen...
ok tak...
alah bunga raya dekat depan rumah tu banyak...petik je...
tak pun bunga kertas...
hahahaha.....

0sh!Nz 0n da bL0ck said...

ely:
ha.. nak tipula tu.
bunge raye n bunge kertas da sekian lame pupus kat umah tu nak petik ape ke daunnye?
ha.. buley je shari seposen..
sikit2 lelame jd bukit!
hehehe..
chaiyuk2!!
bg semangat utk sis..
menabung ke arah kepokaian mase depan. hihihi..

ely said...

eheee...
dah mati ke...
laaa macamana boleh tak tahu n tak nampak...
hahahhaaaa.....

0sh!Nz 0n da bL0ck said...

ely:
ha.. tu la sis. busy sgt..