i think she is superb!!

haiyo.. kate bz tapi still posting. konon je tak nak publish entry sebulan. tetibe je muncul kembali. memang btul bz la.. sumpah tak tipu. tapi smlm n arini bley on blog jap coz my colleague sume tgh analyse data. oshinz plak analyse part mane yg oshinz tau buat la stakat ni. yg laen mayb tunggu en.pakwe godeh SPSS tu. klu en.pakwe xbley tolong gak, oshinz plan mao p tanye lecturer yg expert gune bendealah tu. tgkla camne keadaannye. so cambiasela kan.. bile bz oshinz akan post lagu je n content entry kali ni pun lagu k.. bukan hanya 1 lagu je tapi 3 songs complete with lyrics. nape byk sgt? sbb semuanye dinyanyikan oleh seorg penyanyi-YUNA. memule tu oshinz ingat yuna ni indonesian. bile dpt tau yuna is a MALAYSIAN.. automatically rase cam impress yg amat. so sesame kite layaaaaaaannnnnn.. chiow!!

CINTA SEMPURNA








Aku manusia lemah
Selalu terjatuh
Berbeda aku dari mu
Kau berdiri teguh
Aku serba tiada
Aku kekurangan
Dan bila kau tiba
Aku hilang dari kewujudan

Sempurnanya sifatmu
Tulusnya hatimu
Jujurnya niatmu
Tingginya kesabaranmu
Lepaskanlah diriku
Kerna aku tak mampu tuk menanggung
Sebuah cinta sempurna
Darimu...
Darimu...

Bukan aku tak pernah
Mengerti dirimu
Ku sanjung setiap kata cinta
Kau berikan aku
Hilangkan rasa itu
Akhirkan semua
Dan bila kau sedar
Aku hilang dari kewujudan

Sempurna sifatnyamu
Tulusnya hatimu
Jujurnya niatmu
Tingginya kesabaranmu
Lepaskanlah diriku
Kerna aku tak mampu tuk menanggung
Cinta sempurna
Darimu...
Darimu...

MISSING STAR








I can never really tell you why
I've been missing you a lot
And I just have to take another look of your photo in my wallet
And there's no reason why I keep your tshirt by my side when I sleep
Pretending you were never really gone

Its like a missing star that always ends up in your sky
Its like the rainbow never comes after the rain
Its like the sun never rises in every of your morning
How am I supposed to live without those things
They are all you

DAN SEBENARNYA







Oh bulan
Enggan melayan diriku lagi
Pabila Airmata membasahi pipi
Dan lagu-lagu di radio
Seolah-olah memerli aku
Pabila kau bersama yang lain

Adakah perasaan benci ini
Sebenarnya cinta
Yang masih
Bersemadi untukmu
Dan sebenarnya ku mengharapkan
Disebalik senyuman mu itu
Kau juga
Merindui aku

Ku enggan
Berpura pura ku bahagia
Ku enggan
Melihat kau bersama si dia
Oh ku akui cemburu
Mula menular dalam diri
Pabila
Kau bersama yang lain

Pabila kau merenung matanya
Ku rebah jatuh ke bumi
Disaat kau benar benar mahu pergi
Seperti ku bernafas dalam air

Dan sebenarnya
Aku rindu
Aku tak mampu
Tanpamu
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 comments :

Shafinaz Arshad said...

aiyoO cik Oshinz..
sya jua b'mslh ngn SPSS itu..huu
yeaayyy..kmu dh knal yuna..
bgus!! jOm suppOrt yuna..hehe

angah iza said...

lagu yg sungguh touching =)

oshinz said...

peanut:
sesamela kite berproblem dgn SPSS tu.
menyampahs!!
hehehe.. baru knal la peanut.
ye harus disokong artis malaysia!!

iza:
yesszzzaaaaaa..
sgt touching!

Anonymous said...

lagu yuan mmg layan gile


chayok2

Anonymous said...

minah jiwang karat ek...
huhuhuhuhu....
cermin mata patah...
macamana nak buat kojo...
nak pakai dawai...

linkam4ever said...

thank singgah blog..kiutlah blogni cam orang dia jugak cute! :D

Diarihatiku1976 said...

salam add saya ya... http://diarihatiku1976.blogspot.com

oshinz said...

encek camera:
emm mmg bley dilayan.. jumlayan sesame!

ely:
ha? suda patah ke? jangkit spec kite la tu. mengade nak patah gak.. ehehe.
mane ade jiwang.. tu lyn perasaan je. release tension!

lindah: kamal: nuha:
ishk.. kite tak kiutpun la sis.. thanx singgah sini k.