lelaki sempurna

lelaki sempurna;
cuma wujud dalam fantasi penulis novel,
terpulang pada setiap pembaca mahu menginterpretasi imaginasi yang bagaimana.

aku tidak kejar kesempurnaan seperti itu,
kerna apa yang aku tahu,
Allah pinjamkan kamu kepadaku,
untuk sempurnakan aku,
untuk kita bersama,
meraih cinta-NYA.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 comments :

Uchi kay-f @hmad said...

emm...hehe..

oshinz said...

Uchi kay-f @hmad: nape hehe hehe?

Liyaa Mf said...

Hahaha! Comel la katun2 tuu. Lukis sendiri ke? Comel gila watak dea! Biasa tgk katun camni katun yg comel tp wajib seksi je. Tp ni jenis katun Muslimah yg comel laa :D

Part lelaki sempurna tu, yurp ayat tu dah menjawab kesempurnaan yg sepatutnya dicari. Muga Oshinz jumpa si dea yg bakal pimpin tangan Oshinz sama2 untuk menuju ke syurga. Hehehe :D

oshinz said...

Liyaa Mf:
bukan lukis sendiri. jumpa kat google. comel sangat kan..

kite memang dah jumpa orangnya. ini cuma tulis untuk suka-suka. untuk peringatan kepada diri sendiri juga. supaya sentiasa bersyukur. hehe.