#13: lesson learned

pegang janji Allah, masa bercinta akan penuh dengan kesedihan tapi Allah akan gantikan dengan kegembiraan selepas perkahwinan. kena selalu beringat, kalau orang buat salah dengan kita, ampunkan. yes ampunkan. tak kira lah dia minta maaf ke tidak, lantak dia lah. bila ada orang susahkan hidup kita, merancang runtuhkan masjid Allah yang kita nak buat, nanti Allah marah. biar Allah bagi kesusahan kat mereka. itu tugas Allah untuk bertindak sesuatu. kita jangan nak menyebuk. sumber: totinx

when people ask me how's your married life? i don't know how to answer it.
i feel afraid if i over-expressing my feeling, people will feel bad.
but deep inside my heart, i feel blessed and wonderful! double happy actually.
Alhamdulillah.

sorry if u feel annoying.
peace!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 comments :

4feet8 said...

sedang memikirkan untuk memberi kemaafan pada org yg backstabbing..

LelakiSemalam said...

nak komen apa...semoga bahagia selalu!

beforeiforget said...

Hajar....Nanti i nak tanye banyak tips preparation kahwin;)

SoLiD MuTiArA TECH said...

:) ape2 pun kene bnyk sbar ye.. insyallah semuanye akan baik. kalau semua saling berdendam, sampi akhir zaman pun xkan habis.

oshinz said...

4feet8:
pada saya, nak lupakan tu senang. tapi nak memaafkan tu bukan senang sangat pun. hehehe.

LelakiSemalam:
terima kasih.. InsyaAllah. =)

beforeiforget:
tips-nya, just go with the flow. janji boleh kawen. haha. simple je.

SoLiD MuTiArA TECH:
ye baik awak.. thanks sebab selalu ada dengan saya. hehe.

shahirahkhairudin said...

i can feel you. semoga bahagia sampai akhir hayat. weeeeeeeeee :)

oshinz said...

shahirahkhairudin:
i feel gooodddddd. hehehe. thanks for the pray.. =)