ramadhan

berbuka puasa bersama dinding
bisu tapi nyaman
senyap tanpa kata
tapi tidak mengapa
sebab aku suka

air kosong
sebiji kurma
sepinggan nasi putih berduet sama itu telur mata
emm inilah nikmat hidup bujang
tak payah susah-susah
=)

harap tahun depan ada yang teman
bolehlah terawih bersama

p/s: selamat berpuasa ye kawan-kawan..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 comments :

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

Waaa siannya kawan i sorg ni..hue3..xpa2 tggu i balik naa:D kita bbuka sama2 k..nnt i masak kat u *tp sila redha ja rasa dia mcmana pon..haha.

~ NANA ~ said...

alahai ciannye dia...

nxt year blh buka puasa dgn hubby kn? hehe

dafFodiLs (",) said...

alala syian dia ye,tu la meh dtg umah i cni leh buka sama2..hik...tu kt umh ke kt ukm cu?

Ila Mhd Noor said...

singgah sini. :)

p.s blockquote sy dh jadi. Thank You so much ^____^

sarah mohamad said...

sunyi nye berbuka gituu. tapi kalau dah biasa takpe je hehe :D