kawan saya punya rasa

kawan saya pernah putus cinta bersama seorang jejaka
semua berpunca kerana orang ketiga
dia cuba membenci si jejaka
tapi.. hasratnya itu tidak pernah berjaya.

selepas terputusnya hubungan mereka
mereka pernah terjumpa
sekali dua
mereka berbual tanpa ada rasa
itu pun secara tidak sengaja.

dan sekarang
mereka kembali berbicara
mesra sebagai kawan biasa
tapi masing-masing hanya menyimpan rasa.

kawan saya pernah berkata;
"kalau kita betul-betul sayang si dia
kita tak dapat hidup bersama si dia pun tidak mengapa
asalkan kita tahu si dia bahagia
tapi kalau diizinkan-NYA
saya mahu dia menjadi suami saya
walaupun peluang itu sekejapan cuma"

haiiihhh.. saya rindu kawan saya.
harap-harap cinta itu milik dia..
=)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 comments :

Lynn said...

Doakan yang terbaik untuk dia..^_^

Jemput singgah..^_^

Header baru...miahahaha

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

aminn..kalau dah jodoh dia xkemana kan..

cehh xrindu i pongg? *small heart*..sob sob sob

UyaRayza said...

bestnye ayat die tue heheeh..totally agree

~ NANA ~ said...

insyaAllah kalo dh jodoh tu xkn kemana jugak :)

fyna said...

jodoh xkemana =)

malynd_anggun said...

cinta x semestinya memiliki..tp if jodoh mmg ngan dia, mcane pun, dia pasti kembali..InsyaAllah... :)

Amni said...

aah... doakan yang terbaik untuk dia...=)


p/s: hari tu lupa nak bagi souvenir dari swk.. padahal dah dalam beg pun.. aiyak!

aTy _faRed~ said...

sama2 berdoa..:)

oshinz said...

Lynn:
ye.. same-samelah kite doakan. terima kasih singgah sini. =)

SyAfaWaNi ♥‿♥:
yups.. i setuju. kalau dah jodoh, terpisah macammane pun tetap akan bertaut kembali.

eh u tu dah ade depan mata i 24/7. tunggu u blek kampungla baru i rindu sama u.

UyaRayza:
emmmppphhhhh... dia ni baik sangat orangnya.

~ NANA ~:
betul betul betul. rahsia Allah semua tu.

fyna:
fyna bila lagi? hehehe.

malynd_anggun:
yeaaapppp.. harap2 apa yang petunjuk Allah bagi tu dapat dijadikan pedoman.

Amni:
ye.. kite pun same.

hehehehe.. takpelah, tu namanya takde rezeki la amni.. =)

aTy _faRed~:
=) thanks dear..