kipas-susah-mati

kalaulah saya reti menjahit..
dah lama saya pergi mintak kerja dengan mr. rizalman.
hahaha.. ade sesiapa mahu upah saya jadi tukang sembat tak?
 *berdarah hidung*

sumber: rizalman
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 comments :

K.I.N.A said...

hai..nampaknye kite hanya mampu tengok & hire dia dlm mimpi..berdarah mata..haha

♥ Kasut Pink ♥ said...

wallawey cantiknya corak polka dot buat design camtu.. awk, mak sy tukang jahit tp anaknya ni langsung x reti menjahit..

~ NANA ~ said...

waaaa teringin nk jd fashion designer :P

Amni said...

saya dari kecik sampai skang nak belajar menjahit.. tapi masih belum ada kesempatan.. bilakah? hemmm...

Renee Meow said...

i berdarah mata+hidung+mulut.. mmg dari dulu suka sgt rizalman sejak zmn dia 'pompuan' lagi.. walaupun time tu xplan nak kawen lagi (remaja lagi) tp slalu ckp kat mama, "nanti kawen nak rizalman buat baju".. mama ckp ha ye la tu when u have d money.. tp smpai skang no money to hire Rizalman pown.. huwaa... T_T verangan je la yg mampu..

oshinz said...

K.I.N.A:
yups.. kalau kawen ngan anak dato' blehla kot hire die ni.

♥ Kasut Pink ♥:
mak kite pun tukang jahit juga. tapi yang kite ni tak sempat nak belajar. hehehe.

~ NANA ~:
gue pun teringin banget~!!!!

Amni:
emmmmmmpppphhhhh... kalau ade rezeki mesti lambatlaun pun belajar juga kan?

Renee Meow:
die ni makin lama makin mahal kot.. nangis tahu?