movie here movie there

-adnan sempit-



-the spy next door-



-tooth fairy-
release on 21/01/2010



ini adalah diantara filem wajib tonton yang oshinz rase mesti-kena-pegi-tengok untuk bulan ini. tak boleh tak tengok.. kalo tak tengok nanti mesti tak dapat nak wat esemen dengan baik. kalo tak dapat wat esemen ngan baik maka tak bleh dapat pointer yang baik gak. pastu nanti mesti tak tau nak cakap ape ngan sisters kesayangan. mesti nanti kena bebel pungpangpungpang tahap cair telinga ah.  [ishk.. kenape la pempuan suke membebel ye?] pastu.. emm pastu.. ishk malas mao fikir!

okeh.. mao pegi bodek en. pakwe sekarang..
i hope he will spend his time with me to do movies marathon together..

hope so..

[-_-"]
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 comments :

jfook said...

Watched The Spy Next Door. Not a good one.

Muhammad Khairul Arif said...

must watch themm!!!XD

walking zzzzz

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

jfook:
oh really? wasteful money la like that.. maybe i will rethink it.

muhammad khairul arif:
don't fall asleep here please.
hehe..

[z@ck] said...

Adnan sempit mmg sempoi..
=)

♥z@z@♥ said...

NAK TGK ADNAN SEMPIT....huhu...

puteri katak said...

nak tgk adnan luas boleh??

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

z@ck:
ye ke zack? ni yang tak sabo nak terjah cinema ni.

z@z@:
jom.. jom!!
ajak mr hubby skali k.

puteri katak:
adnan luas tak jual dik..
mungkin taun depan?
hehehe

kOkO cokeLaT said...

amboi hajar, best gile asyik duk tgk movie jek ih..marathon ke? haha, lame gile da koko xtgk movie nih, adehhh mao tgk movie jugakk..ayayayaii

syafawani said...

eh i nak buat la adnan luas..haha..
u tlg jadik pengarah eh..ngeh3

cik ian@aH Lian~ said...

semua citer best,
teruja nak tengok!

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

toothfairy mcm menarik jer muvee tu....

hehheheh

cik EPAL said...

toothfairy best ea?? :)

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

koko cokelat:
hehehe.. mane ade slalu tgk movie. kdg2 je bile ade duit lebih. jom ah koko.

syafawani:
ehehehe.. u nak adnan tu seluas brape meter? i bleh tolong ukurkan.

cik ian@ah lian~:
ha.. btul3. jom g tengok cepat.

yanie putrajaya:
a'ah la sis.. tengok trailer cam funny.

cik epal:
rase2 cam best. sbb funny kot.