heaven kot..

heh.. malam ni.
tibe-tibe terbayang..
kalau la dapat menginap dekat dengan pantai.
mesti indah!
bahagia!
sebab tiap hari dapat tengok laut.
tiap saat dengar ombak.



dapat plak duduk kat pantai yang airnye biru camni.
ya ampun..
hari-hari mengadap laut pun takpe.
tak yah g keje.
haha..


pastu mesti mahir gile buat sand castle camni..
atau pun lebih cantik. mane tau kan?


tak pun..
dapat beli rumah sebijik kat kawasan tanah tinggi pun okeh.
bleh jimat skit air.
tak kuar peluh.. then tak yah la mandi byk kali.
kihkihkih..
tapi busan kot.
da naik kat tanah tinggi camni..
mesti da malas nak turun ke mana-mana.

wah..
rase heaven je kalo dapat sebiji umah kat kawasan idaman.

okeh.. nak blah sekarang!
nak maen game..
eh nak buat esemenla..
eh.. game kot?!
esemen?
emm.. ntahla.
bubbye~~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 comments :

syafawani said...

haishh jgn wat esemen..men game!!
come on!haha
eh jgn nak ngade pegi pantai xbtaw i eh!

Mr.P said...

nk itot!
langkawi!!!
wanie jd tourist guide..haha

[z@ck] said...

jgn berumah di tepi pantai..
takut dilambung ombak..
=)

dafFodiLs (",) said...

asl mood lebey kurg je sey..
baru smlm cite2 mau pigi pantai jgk ngn mr.darl haha...jom jalan2 =) hik

ely said...

kuat betul sekarang adik aku ni dok berangan....
mana lah dekat pipi tu nak bersih...
dok berangan je...
huhuhuhuuu.....