senyuman telinga

anda pun slalu je wat senyuman telinga ni..
bila ati tengah bunga2 cinta..
senang riang gumbira..

arini bleyla bersenang-lenang
tak perlu sesak nafas hafal nama ubat..
sok cuuuttttiiiiiiiiii..
syoooorrrrrrggggaaaaa!

wohooo.. keje adalah sangat penat.
dahla kena mop lantai cuci tandas..
T_______T
pastu waktu keje tak menentu.
ade mase org bangun, oshinz baru blek n nak tido..
ade mase orang mimpi indah, oshinz kena sengkang mate..
tapi daku redha menjalankan tugas
demi bangsa dan negara..
kahkahkah!
ayat insaf jek nak bagi..

padahal... naik sewel otak ni hafal name ubat.
nak tido pun gigih lagi menyebut
"piriton, hosolvon, buscopan, celexin.... zzzzzzzz"
stakat ni dah berjaya mengingat 36 jenis ubat.
siap ingat ape fungsi ubat dan colour skali.
kejayaan di situ.
bangga la wey..

okehla guys..
mao sambung buat senyuman sampai ke telinga..
hai obat hai obat..
mari beli obat..
lalalalalala~
adios!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 comments :

peAnut said...

hehe..
cik oshinz ni da keje
kt klinik ke??

syafawani said...

err cik..saya nih nk minta ubat .. saya sakit kena minyak panas nih..ubat apa mau kasik?

ely said...

Kesian betul adik aku ni...
nak buat camne kan...
pengalaman punya pasal...
tak dapat jadi doktor...
dapat jadi penbantu klinik...jadi lah....

0sh!Nz 0n da bL0ck said...

peanut:
a'ahla cik peanut..
asik kite kena assist doc.
nseb baek mr doc tak ensem..
kalo tak dah ngurat.
hehehe..

syafawani:
eh alamak..
ubat utk melecur tu tak blaja lg.
u sapu colgate total je la ek.

ely:
kihkihkih..
simpati pun. ingatkan tak syg adik.

ely said...

hehehehee...
memang simpati dan kesian pun...
dulu aku kerja juga tapi tak lah teruk macam ni...time orang tido,ko kena kerja...
kesian kesian...
hehehehee....

0sh!Nz 0n da bL0ck said...

ely:
nak wat camne..
tempat keje yg buka siang sume eksyen tak nak employ kite.
yang ni pun okehla..
asal ade.