lelaki & kecantikan

lelaki pun pakai botox?
then lelaki tu nak dikategorikan sebagai macho ke ayu?
takdela..
selalukan perempuan je yg sebok nak cantik.
nak kulit tegangla.
nak dagu panjangla.
nak idung mancungla.
dan lelaki selalunya..
kemas,
bersih,
fashionable..
tu dah cukup.

boleh tahan gak lelaki zaman sekarang ni..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 comments :

ely said...

hoi..
kurang asam lah tu kan...aku ingatkan memain...rupanya betul betul dia tulis...
hahahaha....mati aku kalau dia tahu...
hahahaha......

0sh!Nz 0n da bL0ck said...

ely:
kahkahkah..
nasebla sape suro cantik sgt?

[yAN!e][pUTraJAya] said...

lelaki skang....makin bersemangat nak cantik...

PinQib said...

pentingkah fashionable itu pada smua orang???

tengku_fir21 said...

yer ker..?
cantik itu subjektif

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

haha.. lelaki sekarang pun nak cantik pun sebab nak nampak kemas jeh..saya pun pakai pencuci muka saja sudah haha

Benrauf said...

xyah botox..khir toyo dulu cakap dia makan tempe je utk rahsia kulit dia makin licin..haha

mrs.ajak said...

da ad yg tak tegang la tuh...hahahahha..bhaya lelaki begini...mintak sompang ok..

0sh!Nz 0n da bL0ck said...

[yanie][putrajaya]:
btulla.. gelaran ayu cantik pun nak kaut. mane bleh jadi camni. kalahla pempuan.

pinqib:
oh.. oshinz tamao pakwe nerd okeh.
tak semestinya asalkan kemas dan bersih!

tengku_fir21:
kalo dijadikan objektif bleh tak?

richeal phil@ritz^-^:
mencuci muka tu keperluan harian kan..

benrauf:
uisyh.. kena praktikkan ni. sgt jimat. makan mentah ke?

mrs. ajak:
ntahnye. nnt maitainance utk die punye cantik mengalahkan pempuan. bikin gawat neh!