L4gu B3$t...

::K.A.M.U::
-N.!.t.r.U.$-

Umpama bidadari
Yang turun dari kayangan
Indah nian tak berbandingan
Terasa bagai disentuh bayangan mu

Sesungguhnya kamu terang bagaikan cahaya
Yang menyinari hidupku dikala ku kelam..
Kelam
Terciptalah aku tuk kali pertama
Dan akan ku buktikan kesungguhan dari hati ini..
Hati ini
Umpama bidadari
Kau selalu menyenangkan aku
Biar kadang ku terkeliru
Izinkan aku menyentuh bayanganmu
.
.

Terciptanya aku untuk kamu..
Terciptanya kamu untuk aku...

*klu rase nak menyanyi sangat dialu2kan..
ade orang tak suke ke ngan lagu ni?
hehehe..
klu tak suke tak pe
yang penting oshinz suke*
p/s: nak minta en. pakwe nyanyi untuk oshinz bley ke? muahahaha.. kedengaran seperti gedik la plak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 comments :

Anonymous said...

kehkehkeh...
kalau en.pakwe song kan lagu ni...
gerenti hujan tak henti henti...
monyet dekat UKM berdansing atas pokok...
huhuhuuu...
kalau tak caya...
try lah...

oshinz said...

kutik:
huahua..
bleyla dancing together2 ngan monyet2 di sini.
barula ade sifat2 pencinta alam..
tak gitu?

Anonymous said...

betul betul....pencinta alam sekitarkan...
banyak lah oooo....
huhuhuhuh....

Anonymous said...

lol,so nice