i'm worried

pagi td bangun je tido..
HP wat hal..
tak tau ape probnye..
bengong semacam je..
skrin jap ade jap xde..
kna sawan beskut agaknye HP ni.
*hee.. tension nye!!!*

nak try membetulkan sendri
kang HP ni jd terlebih betul dari betul..
*boley ke aku btulkan HP ni sdgkan nak buka casingnye pun xtau*
(kedengaran cam sengal je kan.. tp mmg oshinz xtau)

en. pakwe kate,
kete die akan wat hal bile die kate nak bli kete lain..
(kire cam kete die tu majuks la)
tapi seingat oshinz,
takde plak oshinz terkate nak jual bendealah neh.
jangan kan nak kate, nak terlintas pun tak sampai ati..
sayang wo same HP ni..
akak bagi sbb dpt masuk universiti.

so skrunk ni
HP tu masih ade sentiase ngan oshinz
tp kenala wat cam xpeduli je kan..
(kasihaannn HP oshinz)
sbb tu la dork depan lappy ni
dr pagi sampai petang.
td nak bg kat abg ipar tu
die mcm busy plak.
akak ckp klu tuka LCD yg original
rm200lebih..
ishk.. ni yang rase nak pecahkan tabung ni
tp kan rasenye dlm tabung tu
ade
emm..
.
.
sekupang..
dua kupang..
tiga kupang..
alahai..
tak cukupla...

wahai HP, tlg la fhm..
tuanmu tgh sengkek tahap pokai punye bankrupt la..
jgn la saket time2 camni
*kalo la HP ni bley paham..*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 comments :

QueeN said...

suh la en.pakwe belikan yg baru..
ngehngehngeh..

pssttt.. aku cam penah dgr je kata² en.pakwe itu.. patut la kete dia rosak itu hari.. muahaha..

kutik said...

hp tue saja buat iklan..
hp pun tahu ponat juga..
nak rehat 2 3 hari...
asyik 26jam kojo takdo rehat...
kawe rasa hp tu nak ambil cuti kot...
heheehehehhee...

0sh!Nz 0n da bL0ck said...

kutik:
ha.. buat cite palsu la tuh. mane ade 26jam.. rase cam nak cmpk kat parit dpn umah je bile da bancana cmni. adoi..

queen:
alahai.. tak smpi ati nak minta kat en. pakwe. nnt die poser staun tros-trosan.. kang makin melidi la bdn nye yg da sedia ade slim shady tu.

QueeN said...

hahahhaa...adeh..
bila cik makwe dah cakap cam tu tak leh nak wat pe dah la..
kang pakwe jd lidi susah la plak.. skrg pun tgok cam tiang sebatang jek..

0sh!Nz 0n da bL0ck said...

ha tau takpe.. kang klu p shopping da takde sape nak tolong oshinz angkat barang yg berat2.. ni bukan buli ye, tp en. pakwe yg slalu baek ati nak tolong..

QueeN said...

hahaha..en.pakwe mmg baik hati.. kang luka tgn cik makwe susah lak hati en.pakwe.. hehehe..

0sh!Nz 0n da bL0ck said...

stakat susah ati tak dpt la membentikan darah.. kna anta p jumpe doktor dan sanggup membayar segala kos perubatan baru boley dikata baek ati..