i love you for a thousand years =)

siapa sudah tengok twilight? saya belum berkesempatan lagi. ombak rindu pun belum sempat tengok. padahal filem ombak rindu itulah cerita yang paling ditunggu-tunggu. haih.. saya bukan peminat cerita twilight tu pun. tapi lagu christina perri - a thousand years, sangat membuai perasaan. ha yang tu saya minat. dan saya suka.. ehehe.

one step closer. .i have died everyday waiting for you. .darling don't be afraid I have loved you. .for a thousand years. .i'll love you for a thousand more. .time stands still. .beauty in all she is. .i will be brave. .i will not let anything take away. .what's standing in front of me. .every breath. .every hour has come to this.
dan saya rasa lagu ini sesuai untuk majlis perkahwinan, betul tak?
sesuai untuk video solemnization mungkin?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 comment :

Ruby said...

saya setuju, lagu ni sesuai sangat. :)