rabu: appetizer ketiga

appetizer ni paling kegemaran. kalo dipaksa hadap kek ni 24/7 pun takpe. sanggup makan kek ni sampai badan jadi bolat. ehehe. sebabtu setiap kali bila jengah secret recipe, mesti rasa macam nak beli kek ni. hampir setiap kali okeh. dan bila terpaksa berpaling tadah daripada kek keju oreo, terus rase macam blur je nak pilih kek keju lain. hahaha. over tulla. tapi takpe.. lepas ni tak payah terjah secret recipe lagi. sebab boleh minta kakak kesayangan saya buatkan. ehehe.

mula-mula kite kasi zoom sket..

pastu zoom out lagi sikit..

dan gambar keseluruhan sebagai hidangan terakhir..
haha.. comot la pulak!

takpe takpe..
yang penting kek sedap. lalalala~~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 comments :

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

wehh tangan menggeletar ke tyme potong kek nih?haha..

anaztasias aira said...

sedapnya !!

♥ hazlynda kushairi ♥ said...

sis, nanti email address to me ek. nak kirim surat cinta :D

♥z@z@♥ said...

nampak mcm sedap..hehe

Syida Shukor said...

oshin , ni nampak sedap ! nak resepi huuu mintak lah kat akak huu

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

SyAfaWaNi ♥‿♥:
hahaha. tak makan nasik kot u?

anaztasias aira:
nak order ke? ecceeehh.

♥ hazlynda kushairi ♥:
=) thanks sis.

♥z@z@♥:
memang sedap!

Syida Shukor:
ala.. kakak i kebal godaan la yunk. u try google eh.=)