jumaat: appetizer kelima

appetizer kali ni banyak warna. satu kek tapi banyak warna. kek ni kek kegemaran kakak saya. dia suka  buat sebab mungkin boleh tukar-tukar warna dan rasa. minggu ni buat rasa pandan dengan coklat. minggu depan buat coklat dan strawberi pulak. bukan setakat dua rasa je. kadang-kadang ade tiga rasa. hish.. kadang-kadang bile dah meriah dengan rasa tu macam konpius la plak. tapi takpe la kite belasah je ye.

name kek kali ni adalah kek marble kawan-kawan..

ni masa dalam oven.

ni pulak masa nak masuk dalam mulut.
cantik kan warna kek ni? meriah gitu.. hehehe.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 comments :

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

nyum3....sedap mata memandang....

anaztasias aira said...

mak aih sedapnyaaaaaaaaaaaaaaaa

Syida Shukor said...

oshin , nak resepi kek keju oreo tu hehe

iedchan said...

wah..mcam sedapppp...:P

J.M.R said...

mana resepinya..huhuhuh

Heidi Shafiq said...

wahh.. pandianye wat kek kaler..

Halia Kentang @ Annpaan said...

wow
nmpk cam sedap..
nk2x!
hehee

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿:
hehehe. sedap lagi kalau dapat kunyah dan telan.

anaztasias aira:
warna die mengiurkan, betul tak?

Syida Shukor:
dear, u try google ye. kakak i ni die kate rahsia. hampeh tau.

iedchan:
memang sedap! nak ke?

J.M.R:
nak buat eh?

Heidi Shafiq:
a'ah. tuang je kaler mane yang berkenan.

Halia Kentang @ Annpaan:
nak eh? meh kite pos ye.