bersama kamu


bersama kamu itu pilihanku
sedetik hatiku tahu
untuk aku itu adalah kamu
tidak pernah terlintas kesal
yang ada cuma sayang
eh.. kadang-kadang tu ada juga benci
tapi aku mahu kamu tahu
keputusanku untuk memilihmu
adalah kerana
kamu yang akan ku cintai setiap hari
sehingga mati

kejayaan kepada sesebuah perkahwinan itu memerlukan anda jatuh cinta,
banyak-banyak kali,
dengan orang yang sama.
[Mignon McLaughlin]

kita dah semuanya bersama
dah senang bersama, dah susah pun bersama
ketawa bersama, menangis bersama
kubersumpah harap kita mati pun bersama
ke akhirnya
-malique ft najwa-
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 comments :

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

yeay!! :D

m!da BucHuxX said...

woooow. . bestnyee.:) suke2 ayat2 tersebut.:)

farahfatihah said...

wahhhhhh jiwa2 oshinz ni hehehe

Fifi Rahmat said...

ini apa yg adadlm hati u ke yunk?
ehe. ;]

dafFodiLs (",) said...

ingatkan wat iklan Digi tadi..
'bersamamu'..hehe

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

suker baca ayat dalam n3 ni

(^^,)

hamzah ian said...

best lagu

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

SyAfaWaNi ♥‿♥:
yooowwww.. ya'aaaww! =)

m!da BucHuxX:
thanks..

farahfatihah:
hahaha. kata orang bahasa. so cmni la kan? saje je conteng-conteng.

Fifi Rahmat:
ahahaha.. i selalu tulis dari hati.

dafFodiLs (",):
kehkeh.. mane tau taun depan tuka from maxis to digi.

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿:
yeay.. thanks sis!

hamzah ian:
undeniable.