because i'm a girl

-lelaki budiman & baik hati macam dalam video ni..-
-adalah sangat diperlukan oleh wanita-
setuju atau tidak?
atau
ada sebarang bantahan?!!

klip video ni wujud da berkurun lama kat utube tu.
tapi pada sesiapa yang tak tengok lagi..
laaayyyyaaannnn~~ sajork!!



[T______T ]
sape tak tersentuh tu memang dasar hati kering btul la..
tabik sprinngg sama kamu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 comments :

adilia the owner said...

wah.mmg feeling.video pun tak tsekat2.bagus.

Mr.P said...

waa...sy xngis.hehe
tp touched gak..
i think i would do the same thing..

syafawani said...

nangehh tiap kali tgk taw x..ati i basah eh kirenye?hek3

ely said...

sedih sedih...
tapi air mata takade pulak nak menitis...
hehehehee......

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

adilia the owner:
ehehe.. banjir tak bilik tu?

Mr.P:
hehe.. wani cepat cucuk mate. pali nak bagi mate kat u ni. haha..

syafawani:
eh.. u bukan kuat nanges ke? keh3.

ely:
p letak air cepat. berlakon ah konon2 nanges!