pilihan


hidup ni selalu ada pilihan.. kan?
daripada membazir $$ kepada majlis yang satu hari saja tu, baik simpan duit.
lepas kahwin boleh travel satu dunia. hihi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 comments :

Liyaa Mf said...

Sebenanye nak kawen ni takde pun menyusahkan. Dah nama pun buat ibadat, tak mungkin menyusahkan kan? Tapi kalau yg jenis banyak duet tu, terpulang la. Hehehe

Tp betul Oshinz kata. Better simpan duet tu. Pas kawen leh pi hanimun. Lagi syokkkkkk! :D

oshinz said...

Liyaa Mf:
amboi laju tak cik puan ni komen. sepantas kilat macam ying dalam boboiboy boleh lari pecut keliling satu dunia tu. haha.

a.ah betul. terpulang pada individu juga. kalau duit banyak gila dalam simpanan, takpe.

hanimun satu dunia termasuk kawasan artik dengan antartika sekali. currllaassss!

Rapunzeel Cikilolo said...

huhuhu.

will be noted!

cik violet said...

simpan duit untuk tiap bulanhoneymoon. hahaha

Nursaila Norman said...

sgt,sgt,sgttt suka dan setuju dgn picha ni..kita diberi pilihan, terpulang nk pilih yg mana..sy suka pilih berhabis2 slps kawen :)

*oshinz,saya rasa blog awk xmasuk dlm dashboard saya la. asyik t'lepas entry je :(

Jna marcello said...

sokong Lyaa..tak yah nak beriya habes duet kan hari sanding..tapi kepada yg mampu boleh laa...

nest nye klau Na tergolong dari org yg mampu..
ape pun syukur Alhamdulillah =)

Aien Alien said...

belanja lepas kawen mustahak. tapi2...biasanya kita terperangkap disebalik adat. susah nak elak...cakap senang. nak buat tu susah sebabkan campur tangan orang yg lebih tua. =_='

Reena Onn said...

Hehehe... tepuk dada tanyalah selera :) Tapi majlis perkahwinan cuma sekali je seumur hidup. Yang penting bersederhana tu lebih afdal :)

beforeiforget said...

mak i sebok nak mas kahwin 10 k.camno nak kasi mak phm kita xnak buat pnjaman.haih org tua plak demand.

nea lopah said...

Ikut kemampuan jgn ikut kemahuan. Yg penting dapat jemput sedara mara, sahabat datang meraikan majlis kita.
salam perkenalan n follow sini juga. jemput ke blog akak...tq!