qippy

dah lama saya tak buat review pasal photographer kan?
sape rindu sesi review, angkat kening anda cepat..
haha. ok fine. saya je yang rindu. takpe. tak kesah.

kali ni mari kite tengok plak hasil kerja qippy.
sangat cantik okeh..
daripada gambar yang biasa-biasa.. sampai tahap yang meleburkan hati.

meh intai sket..

satu

dua
lisa surihani berjaya membuat pose lompat paling cantik.. yeay!

tiga
paling heart yang ni. super cool right?

empat

lima

enam
pose diva terbaik!!

cepat cakap cantik sekarang! haha..
so korang bolehla sediakan duit dalam lebih kurang 4ribu++ untuk hire qippy.
tekan sini untuk tengok hasil kerja yang lain.
super mantoopp okeh.
tak tipu.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 comments :

cha said...

hr tu i ada usha qippy ni tp lari sgt dr bajet i huhu so sad. btw i follow u and link :)

http://whitewallsofhermind.blogspot.com/

m!da BucHuxX said...

wow. . full of dramas. .cantiks.:D hee.

ken said...

nice shots :)

Heidi Shafiq said...

wow.. yg no.3 tu aku suke.. :)

wawan said...

memang cantik la! berangan la nak dapat hire qippy. tak mampuuuu

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

dear all:
mampu tengok je la. ape ke malang nasib tabung ayam tak cukup nak hire qippy. sedih!