isnin: appetizer pertama

cuti semester ni.. bile bangun pagi je. mesti terjah dapur. saya terjah dapur bukan nak buat sarapan pagi okeh. tapi nak melantak kek la. so pendek kate, setiap pagi saya punya appetizer adalah kek. kalah omputih! haha.. ape boleh buat, kakak saya jadi penjual kek pula. so time cuti ni la nak rase macam-macam jenis kek. nanti dah abes cuti sem, takde la kempunan bile kakak saya mms gambo kek die tu. hehe.. 

ok kawan-kawan, mari saya introduce appetizer pertama saya:

kek lobak merah

kek ni ade dua versi.. 
bila malas potong. kite masukkan dalam cawan macam kat bawah ni:


dan kalau rajin sikit.. kite masukkan kek ni dalam satu loyang.
jadi macam ni:

pastu letak topping secukup rase.
alahai.. comot la pulak!

never mind.. never mind.

nanti bile dah potong-potong, ia akan jadi cantik macam ni:


ehem.. saya paling suka makan kek ni. sedapppppp!!! =)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments :

Anonymous said...

huhuhuhu. i x jamah lgsung kek.

haffizmohdnoor said...

nyum2!! sedapnyer,, pandai buat kek..