grrrrr.. geram kot!!

hish..
kalo jadi orang tu, bleh tak jangan nak poyo tak tentu pasal?!
if u know nothing,
please don't act like u know everything.

sebab..
perangai anda yang 
menjengkelkan tu 
akan membuatkan orang
meluat
menyampah

mengerti?!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 comments :

Atan Athen said...

baik...sy mengerti....

syafawani said...

mengerti!!sangat2 mengerti..sebab sy mengalami perasaan yang sama dengan anda..sangat memenyampahkan!huhu..erkkkss..vogue kerr??tidak ponnn..haishh..uhuh..P.E.N.A.T

Xora said...

baru first time datang singgah, post dasyat cam ni lak terbaca.. ngerrrii~~ cabut :P

kenwooi said...

chill =)

tengku_fir21 said...

cool lerr..nanti tk comel...

Diarihatiku1976 said...

waduhhh.. ngeri akak tgk muka tu... sabar yekk

ely said...

orang tu buat muka poyo..
tak penat ke..
lawa sangat ke...
cantik sangat ke....
rasanya lawa lagi muka monyet monyet dekat ukm tu....

dafFodiLs (",) said...

ku ngak ngerti sis???hahah..
chill bebeh!

[z@ck] said...

weyh..marah kat sapa weyh..

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

Atan Athen:
ha.. mengerti pun. bagos2!

syafawani:
hahaha.. penat tu memang ah. sangat okeh. takde ah vogue sangat pun. tu pun nak expose lebih. perlu ke?

Xora:
hehehe.. ha entri ni spesis nak telan orang punye.

kenwooi:
dont want! =P

tengku_fir21:
em.. kalo cool pun memang tak comel. nak buek camno tu?

Diarihatiku1976:
hehe.. tengah sabo la ni kak. kalo tak dah lame orang tu kena telan dengan saye.

ely:
die cantik skit la daripada monyet2 tu. eh opsss.. terkutuk plak dah.

dafFodiLs:
haisyo.. kamu nih?! rotan mao ka?

[z@ck]:
emm.. marah pade orang yang poyo bajet bagos. geram tulla.