cinta itu milik kita

puas cari ost sekali lagi sebelum filem ni keluar kat cinema, tapi nan ado! at last, dapat jugak cari lagu ni. ehehe. cerita ni takde lah sedih sangat pun, tapi bile dengar lagu ni boleh menitis air mata kot.. ok bai!!

tidak ku sangka. kau pergi jua. tinggalkanku sendiri. yang tinggal hanya. serpihan cintamu. ku dakap selamanya. cinta antara kita. terlerai sudah. impian kau dan aku. takdirnya kini ku terima. cinta itu milik kita. tak bisakah cintaiku. tak bisakah sayangiku. kerana kau milikku. kau kekasihku. hanya yang ada di dalam diriku. kerana kau ku sayang. kau kunci cintaku. kau bawaku. ke dalam duniamu-dak mie
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 comments :

farahfatihah said...

adehhh sedih plak tgk huhu

cik helena said...

best ke cite dia?

Encik Psychopath said...

T____T

sedih.

anaztasias nora aira said...

alaaa sedih2 ni xminat ni :((

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

tangkap lentok tacing macing suma ada aihh..hehehe

Renee Meow said...

sedih ke citer ni dear? xnak tgk ost ni takut sedey..hehe ;p

zimie said...

movie sekali lagi.best sangat!!tengok 2x.dan 2x tu nages.tacing nye cite ni.kelakar ado.cute ade.seyes best.the best david teo's movie so far (to me la) ;) pssttt minat kt budak mia comels!

oshinz said...

farahfatihah:
sedihkan?!!

cik helena:
emmm.. boleh la rasanya.

Encik Psychopath:
betul-betul nangis ke ni?

anaztasias nora aira:
malas nak nangis.

SyAfaWaNi ♥‿♥:
tak yah nak drama sangat aihhh..

Renee Meow:
hehehe. sedih la jugak.

zimie:
wah.. smpai 2x tengok?! caya la.